Logo Tandläkare Katarina Mikaelsson

Tandläkare Katarina Mikaelsson - Kungsholmen, Stockholm

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 22 juni 2016 av Vården.se

Drottningholmsvägen 22, Stockholm - Visa på karta

Om Tandläkare Katarina Mikaelsson

Jag har arbetat som tandläkare sedan 1985. Min mottagning har funnits i elva år och ligger centralt beläget på Kungsholmen i Stockholm.

Hos ett besök hos mig och min tandsköterska Marie är patienten alltid i fokus. Vårt mål är att ha en lugn, stressfri och personlig miljö så att du som patient kan slappna av.

Vi har många års erfarenhet och jobbar med all typ av tandvård, men med fokus på implantat och kirurgi.

Mottagningen tar emot hela familjen för att underlätta tandläkarbesöken.

När mottagningen är stängd kan du vid akuta behov av vård vända dig till Akuttandvården S:t Eriks sjukhus på telefon 08-123 15 680 eller till Vårdguiden på telefon 1177.

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Tandläkare Katarina Mikaelsson

Karta - Drottningholmsvägen 22, Stockholm

• 16:26 - 28 sep, 2017 skrev:

Alltid gott bemötande

• 15:04 - 05 aug, 2017 skrev:

Varje besök är som balsam för själen samtidigt som tänderna blir fixade på bästa sätt.
    Harmoni, lugn och säkra varsamma händer tar hand om dig och dina tänder.

• 10:48 - 28 jun, 2017 skrev:

Rekommenderas!! Har gått här i många år och känner mig trygg med den kunskap och bemötande jag får hos Katarina.

• 14:23 - 04 feb, 2016 skrev:

Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt.

• 23:02 - 30 jun, 2015 skrev:

Det är väldigt personligt och förtroendeingivande, och Katarina lägger mycket tid på att förklara behandlingen och hur man ska sköta tänderna. Känns tryggt, helt enkelt!