• 08 - 650 20 34

Skalfasader / porslinskronor hos Kungsholmens Tandklinik - Tandläkare Peter Gunterberg i Stockholm

fr. 7 000 kr

/styck

St Eriksgatan 53 B, Stockholm - Visa på karta

Skalfasader / porslinskronor

Tandläkare Peter Gunterberg utför många estetiska behandlingar med skalfasader/porslinskronor.

Informationen uppdaterades 14 april 2016 av Vården.se

Om Kungsholmens Tandklinik - Tandläkare Peter Gunterberg

Välkommen till tandläkare Peter Gunterberg och tandsköterska Fia Westander! Vår moderna mottagning ligger på St Eriksgatan, mellan St Eriksplan och Fridhemsplan bara någon minut ifrån tunnelbanan.

Peter har över 35 års erfarenhet som tandläkare och Fia och Peter har varit ett team i över 30 år. Den erfarenhet som vi tillsammans samlat på oss är ovärderlig och något som vi tror säkerställer att du som patient får bästa tänkbara vård.

Basket har alltid varit en stor del av Peters liv. Han har spelat ett flertal landskamper och har ett OS (1980, Moskva) som största merit.

Läs gärna mer om våra olika behandlingar i menyn "Behandlingar".

Varmt välkomna till vår mottagning!

Informationen uppdaterades 14 april 2016 av Vården.se

Behandlingar hos Kungsholmens Tandklinik - Tandläkare Peter Gunterberg

Borttagning av visdomständer hos Kungsholmens Tandklinik - Tandläkare Peter Gunterberg i Stockholm

När en visdomstand behöver tas bort erbjuder tandläkare Peter Gunterberg Korta väntetider och självklart snabbt omhändertagande. Detta är...

fr. 7 000 kr /styck

Tandblekning hos Kungsholmens Tandklinik - Tandläkare Peter Gunterberg i Stockholm

2 500 kr inkl allt

Tandblekning överkäke och underkäke med individuellt anpassade skenor och 10% Karbamidperoxid, det enda idag säkra sättet att bleka tänder.

Tandläkarundersökning hos Kungsholmens Tandklinik - Tandläkare Peter Gunterberg i Stockholm

fr. 800 kr 1-20 år gratis, 21-30 år 800 kr, 31år och uppåt 950 kr

I den kompletta tandläkarundersökningen ingår röntgen, tandstensbortagning och polering/airflow. Allt detta görs på ett besök!

Karta - St Eriksgatan 53 B, Stockholm

10:01 - 20 dec, 2012 skrev:

Detta är tveklöst en av Stockholms bästa tandläkarmottagningar. Jag har hela livet (37år) varit tandläkarerädd men det är numera ett minne blott. Personligt och mycket kompetent bemötande gör en annars inte så trevlig situation mer uthärdlig. Tusen tusen tusen tack för det!